Gimina.ro (gimina.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
România
- Curierat, Livrare in 1-2 zile. Pentru comenzile confirmate până în ora 12:00 a unei zile lucrătoare, livrarea se face în 24-48 ore, iar pentru cele confirmate după ora 12:00, livrarea se face în maximum 72 ore. Excepție fac situațiile excepționale generate de situații de urgență majoră: stări de urgență, blocaje rutiere care pot interveni în intervalul de livrare, condiții meteo nefavorabile etc., Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii
0,00 Lei … 290,00 Lei → 20,00 Lei
290,00 Lei sau peste → 0,00 Lei
POLITICA RETURNARE
Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Pentru produsele achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Conditii generale de returnare:
Recomandam returnarea produselor in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate - Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de TARO COMPANY SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. In cazul unui produs neconform, va invitam sa ne contactati.
Dupa perioada de 14 zile calendaristice, conform legii produsele nu mai pot fi returnate.
Procedura de returnare:
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
Trimite produsul si toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii, dupa ce ati anuntat intentia de retur prin email contact@gimina.ro sau telefonic la numarul de telefon 0749836057, precizand pe AWB "Returnare produs TARO COMPANY SRL", strada Lucian Blaga nr 26, Sebes, Jud. Alba, cod postal 515800. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Va rugam sa nu scrieti pe ambalaj adresa de livrare ci doar pe AWB. Expediati produsele la adresa de mai sus, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.
Atentie! Cheltuielile de retur vor fi suportate de catre client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predarii coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat catre centrul logistic.
Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat prin viramentul într-un cont bancar transmis de dumneavoastră odată cu returnarea produsului. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie sa fie in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor.
Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
- Produsele au fost montate/aplicate și/sau prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri sau urme de folosire
- Dacă veti prelua un colet si veti gasi produse deteriorate aveti obligatia sa ne contactati in cel mult 24 de ore de la primirea lui (prin email sau telefonic).
- De asemenea este important să verificati continutul si complexitatea coletului. in cazul in care coletul nu este complet, este obligatoriu sa ne comunicati aceasta informatie in termen de 2 zile de la preluarea acestuia si aceasta prin email la contact@gimina.ro sau telefonic la nr 0749836057. Reclamațiile ulterioare nu le vom lua în considerare.
-
Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
-
De Retinut:
Coletul trebuie să conțină obligatoriu produsul/produsele și copia facturii fiscale !
-
Împachetați cu grija produsele. Vă recomandăm să le împachetați așa cum le-ati primit. Dacă produsele ajung la noi cu defecte mecanice (crăpături, spărturi, zgârieturi, etc) rezultate din manipularea necorespunzătoare de către serviciul de curierat, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.